PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine › Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
  • Data: 2003-07-10 09:10:15
    Temat: Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysztofM wrote:

    > Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > witaj, jaka Twoim zdaniem stawka byłaby odpowiedna?
    > i jeszcze pytanie - jak by to wyglądało - gdyby z daną firmę podpisać
    > umowę - że takie uslugi wykonujemy u nich raz w tygodniu - czyli swoisty
    > abonament?
    >
    > pozdr
    > Krzysiek
    Niestety stawki polecialy ale na szczescie liczy sie jeszcze renoma, w mojej
    okolicy mam dobra opinie i ostatnio dostalem propozycje obslugi
    informatycznej pewnej firmy, moi konkurenci proponowali 150 zl/m-c netto,
    ja powiedzialem 250 zl i sie zgodzili, siedze tam co sobote ok 3 godz i jak
    cos padnie to w tyg. chwilke, oczywiscie sa to smieszne pieniadze ale jest
    taka recesja ze trzeba brac co jest .
    Pozdrawiam
    Marek Grebski
    --