PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ? › Re: Praca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ?
  • Data: 2004-05-24 08:41:10
    Temat: Re: Praca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ?
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alajna <j...@p...com> napisał(a):

    > Witam Szanownych Grupowiczow !!!
    >
    > Zaoferowano mi prace w towarzystwie ubezpieczeniowym i chialabym sie
    > dowiedziec ile "realnie" mozna zarobic ?
    > Praca w siedzibie firmy - place uzaleznione w duzej czesci od prowizji...

    Obawiam się, że ubezpieczenia to nie jest już interes - poza stałą pracą
    w PZU oczywiście :)
    Ci co chcieli i stać ich na to - już się ubezpieczyli.
    Agenci biegają jak koty z pęcherzem, robiąc łapankę na tych, którzy właśnie
    ukończyli 18-lat lub zaczęli pracować, a przyrost naturalny nie wzrasta.
    Znam agenta dużej znanej firmy, który musiał postarać się o pół etatu
    w firmie nie ubezpieczeniowej, żeby zarobić na ZUS - bo koniunktura spadła.

    Marek