PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
    From: "Misiek" <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca
    Date: Tue, 28 Oct 2003 09:27:25 +0100

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031027181744.44717284.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    <cut>
    > wybralabym tego z lepszym poswiadczonym doswiadczeniem.
    > zreszta, obejrz sobie wymagania na programiste w USA. w wiekszosci firm
    > jest tak:
    > wyksztalcenie BS in computer science albo pokrewne LUB ekwiwalent w
    > postaci 3-5 lat doswiadczenia w danej dzialce.

    To wzielo sie z tego, ze 2 lata temu lapano ludzi do pracy z ulicy. Byle by
    tylko wiedzial jak wyglada komputer. Troche potrwa jak ogloszenia dojda do
    obecnego stanu rynku. Na takie wymagania jak ww. HR dostaje teraz setki CV.

    > zalezy gdzie. w USA nie. wszystko zalezy od tego, ile sobie
    > wynegocjujesz.

    Nie tylko w USA. Chyba na calym swiecie tak jest, a najbardziej rozbudowane
    jest to w Turcji i krajach arabskich.

    > nie ma tu durnych ustaw typu "za posiadanie wyzszego wyksztalcenia
    > formalnie trzeba placic wiecej o X"

    Ale posiadanie literek przed nazwiskiem bardzo ulatwia wytargowanie lepszych
    zarobkow niz ich brak. Wiem to z autopsji.

    Dr inz. Misiek