PracaGrupypl.praca.dyskusjePoświadczenia bezpieczeństwa............. › Re: Poświadczenia bezpieczeństwa
  • Data: 2003-12-17 07:18:10
    Temat: Re: Poświadczenia bezpieczeństwa
    Od: "Edyta" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości
    news:brnq7i$fjb$1@inews.gazeta.pl...

    > informacji

    > takiego

    > Są różne stopnie poświadczeń bezpieczeństwa. Najniższy stopień służy
    > dostępowi do informacji o klauzuli 'zastrzeżone' - w specjalnym
    > formularzu do wypełnienia mamy tylko kilka pól, dotyczących adrsu
    > zamieszkania, stanu cywilnego, ukończonej szkoły - jeśli dobrze
    > pamiętam. Inne stopnie to 'poufne', i 'niejawne', podajemy tam jeszcze

    Poświadczenie bezpieczeństwa uzyskuje się w celu dostępu do informacji
    niejawnych tj.:
    zastrzeżonych, poufnych, tajnych i sciśle tajnych.
    Po wypełnieniu odpowiedniego formularza (ilość wypełnianych stron zależy od
    tego do o jaki stopień niejawności się starasz) jesteś sprawdzany przez
    odpowiednie służby, a po sprawdzeniu otrzymujesz kwit, który jest ważny
    kilka lat (w zależności od "stopnia niejawności" uzyskanego poświadczenia).

    Pozdrawiam, Edyta.