PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co p.p.o. jest moderowana ??? › Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
  • Data: 2004-06-30 23:44:53
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, to nie sa zasady tylko ppo ale calego usenetu.
    Rozumiem. Z usenetu korzystam juz ladnych pare lat - fakt,
    ze z niepoprawnie skonfigurowanym czytnikiem (do dzisiaj).
    Wiem ze nieswiadomosc nie tlumaczy - a wiec kajam sie...

    > /...cut.../
    > Nie wiem skad taka niechec do okazywania szacunku akurat tu,
    > na newsach -- ale to juz nie do Ciebie akurat tylko ogolnie
    > do wszystkich majacych wylacznie pretensje "bo oni chca"...
    Na prawde daleki jestem od postaw, jak to Przemek nazwal,
    roszczeniowych.
    Chodzi o co innego: akurat ta konkretne grupa (p.p.o.) jest
    bardzo wyjatkowa, bo nie chodzi tu o pogadanie o pogodzie,
    ani o sprzedaz pianina (ktore mozna sprzedac i za dwa dni),
    tylko o prace, ktorej jak wiadomo coraz mniej.
    Przeciez czytasz posty ludzi na p.p.d., ktorzy za prace oddali
    by wszystko i widzisz jak jest...
    Moim zdaniem lepsze zdobycie pracy wczesniej z ogloszenia
    "z krzakami" zamiast pliterek, niz zdobycie jej pozniej.
    Z mojego punktu widzenia: potrzebuje czlowieka od zaraz.
    I sa tacy (juz mi odpowiedzieli). I mam nadzieje, ze beda
    zadowoleni. Ja tez. Po co to utrudniac?
    Oczywiscie nie mowie, zeby "olac" wszystko, bo grupa
    wyjatkowa itd, ale przeciez moderator widzi tresc ogloszenia
    i jest w stanie ocenic, czy to powazna oferta czy kolejna
    piramidka albo wujek z nigerii. Jesli widzi, ze oferta powazna,
    moze przeciez poinformowac nadawce, co jest nie tak, a byc
    moze i przepchnac ogloszenie (tak jak zrobil - dziex). Przeciez
    tych ogloszen dziennie jest raptem z kilkadziesiat gora...
    I o tym mowilem, pisalem, i to mialem na mysli.
    Howgh ;-)
    PiotrG