PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
  • Data: 2007-07-13 22:05:12
    Temat: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 21:54:20 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com>
    w <p...@g...com> napisał:

    > Dnia Fri, 13 Jul 2007 21:31:31 +0000, Jakub Lisowski napisał(a):
    > [...]
    >
    > Przeciez kompilowanie kernela to tylko troche bardziej zaawansowane niż ./
    > configure && make && make install
    >
    > Dla mnie programista który nie potrafi kompilować kernela, to jak
    > zawodowy kierowca który nie potrafi uzupełnić płynu w chłodnicy.

    Chcesz mieć kernela który jest skompilowany, czy kernel, który robi to,
    co chciałeś żeby robił i jest to na tyle wysublimowane, że aż musiałeś
    go kompilować?

    Znowu to samo pytanie - po co programiście php kompilowanie akurat
    kernela?
    Czy może rzeczywiście jest to fajnie brzmiący synonim znajomości linii
    komend unice?

    > p. m.

    ja czyli jakub
    Revoke.