PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
  • Data: 2007-07-14 17:40:50
    Temat: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 Jul 2007 18:14:32 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    w <s...@l...pl> napisał:

    > A dlaczego zakładasz, że w PHP da się robić tylko proste rzeczy?

    Nie zakładam. Język jak każdy inny, trochę bardziej popieprzony tu,
    trochę mniej tam.
    Tylko po cholerę do webprogramowania umiejętność edycji rejestru albo
    kompilacji kernela, przecież to zupełnie różne dziedziny?
    Na dobrą sprawę, to nawet commandline nie jest potrzebne - graficzne
    środowisko - jakiś Konqueror, do tego Kate albo inny edytor i można
    pracować.
    Oczywiście commandline i wiedza ogólna pomoże w pracy.

    > A i owszem. Od początku piszę, że dla gościa, który potrafi coś takiego
    > zrobić, to nie poziom wiedzy jest barierą, bo wiedza jest do opanowania
    > stosunkowo szybko.

    Kasa i czas.

    Niestety korelacja poziomu zarobków i orkiestrowych wymagań firm jest
    jaka jest.

    ja czyli jakub
    Revoke.