PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
  • Data: 2007-07-14 18:03:37
    Temat: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    > Tylko po cholerę do webprogramowania umiejętność edycji rejestru albo
    > kompilacji kernela, przecież to zupełnie różne dziedziny?

    Rejestr się przydaje choćby po to
    http://www.php.net/manual/en/configuration.php

    As of PHP 5.2.0, the following registry locations are searched in order:
    #v+
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PHP\x.y.z\IniFilePath,
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PHP\x.y\IniFilePath
    and HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PHP\x\IniFilePath,
    where x, y and z mean the PHP major, minor and release versions.
    #v-

    Jak również:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PHP\IniFilePath (Windows Registry location)

    I co? Umiejętność zmiany/dodania takich wpisów, to wysoce specjalistyczna
    wiedza? Poziom kernelowania też jest niezbyt jasno określony, więc ja
    zakładam, że jest raczej na poziomie "umiem wkompilować potrzebny aktualnie
    FS, albo moduł do niestandardowej sieciówki".

    > Na dobrą sprawę, to nawet commandline nie jest potrzebne - graficzne
    > środowisko - jakiś Konqueror, do tego Kate albo inny edytor i można
    > pracować.

    Chyba że musisz pracować na zdalnej maszynie.

    > Kasa i czas.
    >
    > Niestety korelacja poziomu zarobków i orkiestrowych wymagań firm jest
    > jaka jest.

    Co czas? Poziom "profesjonalny" nie wymaga dużego zaangażowania czasowego.
    Poziom specjalistyczny i owszem, bo po prostu trzeba śledzić rynek i mieć
    wiedzę na tematy nietypowe.

    A kasa to jakby temat niezależny. Wiadomo przecież, że jak firmy nie stać
    na kilku fachowców, to drogą oszczędności będzie również tego jednego
    człowieka opłacać słabo.

    Natomiast strasznie mnie dziwi to uporczywe forsowanie teorii, że jak ktoś
    jest specjalistą w jednej dziedzinie, to automatycznie jest analfabetą
    w innych obszarach. Wg Ciebie tylko zawodowy kucharz z wieloletnim
    doświadczeniem jest w stanie coś dobrego ugotować? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl