PracaGrupypl.praca.dyskusjePani Manager › Re: Pani Manager
  • Data: 2002-08-27 15:05:35
    Temat: Re: Pani Manager
    Od: "Agnes" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Ludzie opisujecie że krzywda się dzieje, iż pracodawca nas tak traktuje,
    > itd. Ja piałem już tu nie raz że mnóstwo jest drani, wyzyskiwaczy i
    wiadomo
    > iż na rynku pracy jak będzie to tylko jeszcze gorzej. Wiem że to wkur...
    ale
    > nic tu nikt nie pomoże, jedynie co możemy sobie doradzać. Rynek jest jaki
    > jest, ale dużą rolę odgrywa na nim, chamstwo, wyzysk, brak skrupłów
    > pracodawców. I nadal twierdzę i będę twierdził, że w tych czasach co są
    > oni są zmorą i przekleństwem wielu ludzi którzy chcą mieć pracę i coś w
    > życiu osiagnąć !!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Wrangler

    Dokladnie, jestem za.
    Pracodawcom wydaje sie, ze jak jest takie bezrobocie, to moga ludzi
    traktowac jak szmaty.
    To jest okrutne.
    A poniewaz ja mam szacunek dla samej siebie, to nie pozwalam siebie tak
    traktowac.
    To musi sie zmienic i jesli wszyscy zaczna cos w tym kierunku robic to moze
    warunki sie jakos zmienia.
    Ilez mozna siedziec i zgadzac sie na wszystko w imie nie wiadomo czego.
    Co za kraj...

    Agnes