PracaGrupypl.praca.dyskusjePani Manager › Re: Pani Manager
  • Data: 2002-08-27 12:41:30
    Temat: Re: Pani Manager
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ludzie opisujecie że krzywda się dzieje, iż pracodawca nas tak traktuje,
    itd. Ja piałem już tu nie raz że mnóstwo jest drani, wyzyskiwaczy i wiadomo
    iż na rynku pracy jak będzie to tylko jeszcze gorzej. Wiem że to wkur... ale
    nic tu nikt nie pomoże, jedynie co możemy sobie doradzać. Rynek jest jaki
    jest, ale dużą rolę odgrywa na nim, chamstwo, wyzysk, brak skrupłów
    pracodawców. I nadal twierdzę i będę twierdził, że w tych czasach co są to
    oni są zmorą i przekleństwem wielu ludzi którzy chcą mieć pracę i coś w
    życiu osiagnąć !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler