PracaGrupypl.praca.dyskusjePani Manager › Re: HeadHunter (było: Re: Pani Manager)
  • Data: 2002-08-29 07:02:44
    Temat: Re: HeadHunter (było: Re: Pani Manager)
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To może z innej beczki. Jest sobie pewna firma doradztwa personalnego.
    > Na grupie pl.praca.oferowana ukazuje się ogłoszenie. Wysyłam
    > aplikację, po trzech dniach telefon - dzwoni Pani z tej firmy że ich
    > zleceniodawca jest zainteresowany moją osobą i chcą umówić się ze mną
    > na spotkanie. W każdym bądź razie niesmak pozostaje.

    Dokladnie ta sama firma jakis czas temu zrobila numer w mojej bylej firmie
    na kilka stanowisk. Oczywiscie okazalo sie pozniej ze to jakies znajomosci
    itp. Wiec najpierw odwiedzil nas pracownit tej firmy pod byle pozorem a
    jakis czas pozniej (tydzien) ukazaly sie ogloszenia w GW ze firma (nie
    podane oczywiscie jaka) poszukuje pracownikow na stanowiska.... Ogloszenie
    bylo tak sformulowane ze mozna bylo odczytac miedzy wierszami naswe naszej
    firmy.

    Tak wiec taki jest styl dzialania _tej_ firmy. A zeby bylo smieszniej (co
    jest zapewne standardem) to firma zainkasowala za dyrektora miesieczne
    wynagrodzenie plus dodatki a za pracownikow podobnie. A dyrektorowi
    oferowane pensje 20k PLN.

    Firma mimo ze ma powazna nazwe do powaznych chyba nie nalezy...

    POzdrawiam,

    AM

    --

    Darek - Seat Leon 1.6 - Niebieski metalic (obklejony)/DC oraz Slask