PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ? › Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    From: tinta <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Date: Tue, 15 Apr 2003 20:33:22 +0200
    Sender: t...@a...pl@62.233.159.34

    Ja też mam taki soft gotowy, tyle że wymaga on modyfikacji dla tego klienta
    ( podobnie jak i Twój sądzę a klient ma sporo wymagań) i gdyby nie te
    modyfikacje to bym oddał za mniejsze pieniądze, tak jak to robie z
    niewymagającymi modyfikacji systemami.
    Ponieważ jestem mało zdolny ( soft pisaliśmy rok czasu w 2 osoby) wyliczyłem
    sobie że będę potrzebował 14 dni na przygotowanie, napisanie i testowanie
    gotowego dla tego klienta rozwiązania. Gotowy soft + czas pracy na
    modyfikację = cena. Jeszcze na głowę nie upadłem żeby pracować za darmo,
    ale też bez przesady i w drugą stronę. Klientów za 500 zł miesięcznie życzę
    Ci jak najwięcej, ja o takich mogę tylko pomarzyć. (bez klepania po plecach
    proszę ) :-)

    Lukas wymamrotał: