PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    From: Michał <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Date: Thu, 04 Aug 2005 14:58:44 +0200
    Sender: k...@v...pl@af094.netis.net.pl

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Ja pracuję regularnie od 3 roku studiów (dziennych) i nikt mi nic nie
    > załatwiał. Wcześniej też dostawałem zlecenia (i to od ludzi, których
    > na oczy nie widziałem) nie dlatego, że mam śliczne oczka, ale dlatego
    > że się sporo udzielałem. Zarówno w temacie, jak i nie w temacie. ;)

    Nie wiem co to znaczy "udzielać się temacie", ale mam przeczucie, że nie
    jestem typem człowieka udziela się "nie w temacie". Może to ta moja
    wada, która mi przysparza trudności w znalezieniu pracy ;).

    > Jak na razie pracowałem (i pracuję) w 3 firmach, przy czym w 2 nawet
    > nie wiem jak wyglądają osoby, które mi płacą. :)
    >
    > W szkole średniej też sobie dorabiałem. Przepisywaniem tekstów.

    Niestety to nie jest praca z jakiej można opłacić studia. Pochwalić się
    tym też za bardzo nie ma sensu na rozmowie o pracę.

    > Patrz. Ja studiuję dziennie _i_ zaocznie i jakoś pracę mam. Fakt, że nie
    > jest to etat, a współpraca na umowach o dzieło/zlecenie, ale to mimo
    > wszystko praca jest. Natomiast jak się chciałem robotą podzielić
    > z kumplami na studiach, to wielkie oczy robili i żaden nie chciał. :)

    Mogę zapytać co studiujesz i w Jakim mieście pracujesz? Może to sprawia
    że mamy nieco inny punkt widzenia na te sprawy.

    Pozdrawiam
    Michał