PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Date: Thu, 4 Aug 2005 12:31:03 +0000 (UTC)

    Michał napisał(a):

    > Nie chciałbym uogólniać, ale ludzie których ja znałem, po szkole
    > średniej pracowali podczas studiów, bo mieli szczęście że rodzice im tą
    > pracę załatwili.

    Ja pracuję regularnie od 3 roku studiów (dziennych) i nikt mi nic nie
    załatwiał. Wcześniej też dostawałem zlecenia (i to od ludzi, których
    na oczy nie widziałem) nie dlatego, że mam śliczne oczka, ale dlatego
    że się sporo udzielałem. Zarówno w temacie, jak i nie w temacie. ;)
    Jak na razie pracowałem (i pracuję) w 3 firmach, przy czym w 2 nawet
    nie wiem jak wyglądają osoby, które mi płacą. :)

    W szkole średniej też sobie dorabiałem. Przepisywaniem tekstów.

    > W tego typu dyskusjach pomija się tą kwestię jak ciężko znaleźć pracę
    > po szkole średniej. Nie jest to więc kwestia wygody czy chęci spędzania
    > czasu na imprezkach jak piszesz.

    To dla przykładu dziewczyna z którą razem chodzimy na studia zaoczne,
    ma w tej chwili trzecią pracę (w tym roku) Bo dwie poprzednie jej się
    nie spodobały. A naprawdę nie jest jakoś szczególnie, wybitnie zdolna
    ale jest uparta. :)

    > Ja studiowałem dziennie i nie miałem możliwości pracy, ani już tym
    > bardziej dodatkowo płacić za studia.

    Patrz. Ja studiuję dziennie _i_ zaocznie i jakoś pracę mam. Fakt, że nie
    jest to etat, a współpraca na umowach o dzieło/zlecenie, ale to mimo
    wszystko praca jest. Natomiast jak się chciałem robotą podzielić
    z kumplami na studiach, to wielkie oczy robili i żaden nie chciał. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl