PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialność za faktury na termin... › Re: Odpowiedzialność za faktury na termin...
  • Data: 2012-01-10 15:46:06
    Temat: Re: Odpowiedzialność za faktury na termin...
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kasprzak wrote:

    > Witam
    >
    > Czy przy wygaśnięciu umowy o prace pracodawca może potracić pracownikowi
    > za faktury które wystawiał w imieniu firmy jej klientom na termin których
    > termin płatności przez kupującego już minął?

    przydałoby się, abyś rozdzielił to zdanie na kilka mniejszych lecz bardziej
    opisowych lub przynajmniej stosował interpunkcję.

    Z tego co zrozumiałem pracownik wystawia faktury.
    Zakończono umowę o pracę.
    Niektóre faktury były wystawione na termin płatności przypadający po dniu
    zakończeniu umowy o pracę.
    I teraz albo klient nie zapłacił albo faktura była wystawiona błędnie.

    Jeżeli faktura była wystawiona błędnie to pracodawca ma możliwość udzielenia
    nagany lub obcięcia premii. Ale nie pensji.

    Jeżeli klient nie zapłacił to jest to problem między klientem a byłym
    pracodawcą.
    Lemat