PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiadanie na Oferte CV etc. › Re: Odpowiadanie na Oferte CV etc.
  • From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiadanie na Oferte CV etc.
    Date: Wed, 27 Mar 2002 16:21:21 +0100

    Użytkownik "Vas" napisal:

    > A tak sie sklada ze jestem dyslektykiem.

    A co ma Twoja umiejetnosc czytania do robienia bledow ortograficznych? ;->
    Pewnie masz na to papiery... sprawdz czy czasem o dysgrafie nie chodzi ;)
    Sorki za zlosliwosc, ale w ostatnim czasie to sjakowas straszna moda na
    "dysleksje" zapadla. A znam takich, ktorzy papierki na to maja ale nikomu
    nimi w oczy nie rzucaja. Po prostu staraja sie robic jak najmniej.

    A co by bylo na temat zgadzam sie z Toba. To strasznie wkurza, ze nie
    otrzymuje sie chocby glupiego: "z takimi kwalifikacjami to ty sobie daj
    spokoj". Gdy wysylam CV poczta to nie mam gwarancji, ze ono dotrze gdzie
    trzeba. Roznie bywa i koperta moze sie gdzies zawieruszyc. Gdy wysylam
    mailem to wiem przynajmniej, ze przesylka dotarla pod wlasciwy adres.
    Odpowiedz jednak rowniez bylaby mile widziana.

    pozdrawiam
    Greg