PracaGrupypl.praca.dyskusjeObrotni poszukiwani -- propozycja › Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
  • Data: 2005-09-04 17:45:05
    Temat: Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.swk9o1rnfrn0ri@donkichot...
    > Dnia 04-09-2005 o 19:20:38 Immona <c...@w...zpds.com.pl>

    > Tan nisza to prowadzenie dotowanych szkoleń na temat tego, jak dostać
    > dotację na szkolenie na temat tego jak wypełnić wniosek o dotację na
    > działalność w formie spółdzielni? Bo się trochę pogubiłem. A ponieważ
    > sprawiaż wrażenie, że uważasz, że bierzesz udział w czymś ważnymi,
    > istotnym, skutecznym i pomocnym, prosze o wyjaśnienie mi... znaczy
    > wyszkol...
    >
    > ctrl+alt+del
    >
    > Do k... nędzy, robienie biznesu polega na taniokupieniu i
> [...]

    Uspokoj sie. Mowiac o niszy mowilam o jak najbardziej komercyjnych
    szkoleniach. Po prostu wydaje mi sie, ze na rynku szkolen praktycznych jest
    za mala konkurencja, zeby ceny byly dostepne dla pana Zdzisia zaczynajacego
    swoja pierwsza DG i ze na pewien rodzaj szkolen jest zapotrzebowanie.

    Natomiast z Kira gadamy o tym, zeby albo ona pojechala do nich i za darmo
    ich wyszkolila, albo zeby wyszkolila za darmo mnie, a ja ich. W ramach
    dzialalnosci non-profit dajacej satysfakcje osobista.

    Owszem, lepiej, gdyby tej biurokracji, do poruszania w ktorej trzeba sie
    szkolic, nie bylo lub byla zminimalizowana. ale tak nie jest i nie mamy
    wladzy w tej chwili czegos z tym zrobic, wiec jedyna konstruktywna rzecz,
    jaka mozna zrobic, to ksztalcic ludzi w poruszaniu sie po tym tak, zeby nie
    doznali szkod z powodu swojej niewiedzy i zyskali wykorzystujac istniejace
    mozliwosci i umiejac sie przedrzec przez to, czym te mozliwosci sa
    obwarowane.

    I.