PracaGrupypl.praca.dyskusjePolska widziana oczyma poety › Re: [OT] Polska widziana oczyma poety - nie o pracy
  • Data: 2003-11-21 19:09:40
    Temat: Re: [OT] Polska widziana oczyma poety - nie o pracy
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-21 19:35, leszek wrote:

    > Ma dokładnie to samo, co wiersz przytoczony przez kolegę. A nawet więcej,
    > bo mój komentarz ma więcej wspólnego z wierszem, niż wiersz z tematyką
    > grupy.

    Wiersz nie ma wiele wspólnego z tematyka grupy, ale Twój post ma dużo
    wspólnego z wierszem, z czego wynika, że ma wiele wspólnego z tematyką
    grupy lub, że przynajmniej "jest dobry", w odróżnieniu od mojego.

    > Sugeruję ci mój własny przykład - odnieś się do tego co ja napisałem, tak
    > jak ja się odniosłem do wiersza.

    Odniosłeś sie krytycznie, ja do Twojego też - więc widzę, że stosujesz
    miłą memu sercu metodę dowodową - polecając uczynić coś, co sie dokonało
    - więc czemu nie można zaprzeczyć;
    Z czego wynika, że masz rację.
    Ja też mam rację, bo dzisiaj wzeszło słońce.
    Chyba nie chcesz, bym analizował wiersz? Szczególnie w kontekście, że na
    taką analizę odesłałeś mnie /nie pamietam, gdzie/.

    > Natomiast niekoniecznie jestem
    > zainteresowany czytaniem kazań i ogólnych poglądów na temat USENETu.

    "Mądry pisze dla zabawy, głupi czyta, bo ciekawy" - to też poeta.

    Co te duże litery robią w słowie "Usenet" - podkreślają jego boski
    charakter, czy może cierpisz, że jadnak: "Widzę, że myliłem się i nawet
    komputery nic tu nie pomagają." Człowieku, komputer to pudełko, co się
    je do prądu podłącza - nie demonizuj go.

    > Co do moich uwag (ma na myśli początkowy post) - odniosłem się do wiersza i swoje
    > wnioski uzsadniłem.

    Lejesz miód na me serce - Tobie wolno, innym nie.

    > Jeśli masz inne poglądy na temat tego wiersza - chętnie się zapoznam i
    > zmienię zdanie, jeśli przekonasz mnie, że nie mam racji.

    W tym rzecz, że ja na temat tego wiersza, w odróżnieniu od Ciebie nie
    miałem i nadal nie mam zamiaru dyskutować. NTG. Czemu dałem wyraz krótką
    uszczypliwościa, za co zostałem przez Ciebie poproszony do drzwi
    wyjściowych. Mój komentarz nastąpił potem i był ostatni w sprawie tego
    wiersza.

    > Natomiast nie jestem zainteresowany czytaniem wypowiedzi o charakterze
    > ideologiczno-światopoglądowym.

    To nie czytaj; kiedy poszturchałem autora takiej wypowiedzi, wyprosiłeś
    mnie, a nie jego - co, bratnia dusza?

    Tak działa uSENET - zaczyna się od A, kończy G, H - i teraz powinien
    wejść ortodoks i nas stąd wyrzucić.

    Pozdrawiam: Catbert