PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-06 10:36:16
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heh, mam ciekawsze zajecia niz rozmowa ze sciana...
    Prosilam o konkrety! Ile procent z bezrobotnych dostaje socjal? czemu sadzisz
    ze sie myle? czemu sadzisz ze ktos kto pracuje i placi podatki, w ktorych
    jest rowniez ubezpieczenie dla bezrobotnych, jest pozniej Twoim pasozytem? co
    pojmujesz za liberalizm?

    a propos to sie znamy z netu, ciagle mnie zaczepiasz i probujesz rozmawiac
    (pojawiam sie pare razy w miesiacu) chociaz ja Ciebie ignoruje od wielu lat.
    Przez te pare lat ja zrobilam milowy krok w kazdym detalu mojego zycia (musze
    sie pochwalic ze wszystko na lepsze :))), Ty ciagle obstawiasz ta sama
    grupe....

    > Własnie to mnie różni od wielu innych - znam ten świat niejako
    > namacalnie.

    pochwal sie ta namacalnoscia... konkrety