PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-06 15:03:06
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yonnie <r...@g...pl> wrote:

    > Jak można to przewidzieć? Jaką masz pewność, że za 15 lat ktoś nie spojrzy
    > na twój wiek
    > w ten sposób? Znajoma jest osobą zapobiegliwą i jest też tłumaczem i
    > chemikiem, ale
    > nawet w tych branżach jest teraz ciężko. I dlatego widze anologię między nią
    > a Tobą.
    > Poza tym przekroczyła wiek magiczny dla pracodawcy 35 lat i dwójkę dzieci.

    Normalnie. Pomysleć. To, że młodzi ludzie stanowią poważną konkurencje
    wiadomo nie od dzisiaj. I wiadomo też, że można się przed tym
    zabezpieczać.

    Przy okazji - jakoś widziałem ogłoszenie w sam raz dla mojej znajomej.
    Jeden kłopot - pracodawca określił, że wiek PONAD 35 lat.
    I jest takich coraz więcej.

    > jedzisz samochodem i zdarza Ci się wypadek w wyniku którego zostajesz kaleką
    > na rencie.
    > I jak ma się to do twoich teorii? Nagle tłum znajomych znika, dziewczyna
    > raczej Cię zostawi,

    A moje ubezpieczenie powoduje, że mam więcej kasy niż teraz.

    > będziesz sie męczył za 500 zł miesięcznie renty. I nagle zobaczysz wszystko
    > z innej perspektywy:
    > chodniki są za wysokie, schody nie do pokonania, do autobusu nie sposób
    > wsiąść, na samochód nie stać...

    Nie, nie będę się męczył - widzisz, zabezpieczyłem sie przed tym.

    --