PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-06 14:59:02
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman <r...@o...pl> wrote:
    > Nadinterpretacja mojej wypowiedzi :(
    Uzycie języka polskiego.

    > "Dobrami naturalnymi sa miedzy innymi:
    > ziemia, kopaliny, czysta woda, czyste powietrze, lasy, dzika zwierzyna."
    Które zostały kiedyś już rozpalcelowane pomiędzy ludzi. Nie ma więcej
    'naturalnych' zasobów. I skąd owo przekonanie, że należy się?

    > Kieruje Pan ciezkie oskarzenie pod adresem zwiazkow zawodowych, a teraz wypisujesz
    jakies
    > dyrdymaly, zalezne od obserwatora. Prosze o dowody obiektywne, a nie takie ktore
    sie Panu
    > wydaja.
    > A co do powyzszego to Panski przyklad dowodzi slabosci ZZ w naszym kraju, a nie ich
    sily.
    > Czyli pracodawcy sie myla twierdzac ze zwiazki zawodowe w Polsce sa za silne.

    Związki Zawodowe w Polsce są na tyle silne, aby swym działaniem
    doprowadzić do upadku przedsiębiorstwa. I to im się udaje. A działanie
    na szkodę przedsiębiorstwa to przestępstwo.

    > A kto dal prawo spoleczenstwu zoraganizowanemu do ograniczania praw ludzi do dobr
    > naturalnych?

    Społeczeństwo to ludzie, prawda. Skoro tak, to jeżeli mamy ludzi,
    mieszkających na danym terenie, to mają oni prawo do zasobów naturalnych
    na danym terenie. Skoro tak, to stają się oni właścicielami tych
    zasobów. I jako tacy mają prawo nimi rozporządzać. Jeżeli więc na danym
    terenie pojawia się nastepny człowiek, to nie ma on już zadnych praw do
    tych zasobów, chyba, że takowe nabędzie od ludzim którzy już je mają.

    Dlatego też twierdzenie, że każdy ma prawo do tych zasobów jest
    fałszywe.

    > Podstawowym Prawem czlowieka jest Prawo do ZYCIA.
    No i?

    > Zasoby swiata sa ograniczone. Jezeli 10% populacji ludzi opanuje 95% zasobow
    naturalnych.
    > Wowczas te 90% ludzi bedzi mialo problemy z przezyciem. Tak wlasnie dzieje sie w
    disiejszym
    > swiecie.
    Czy jest to prawo do długiego życia? Do życia w bogactwie?

    > A tak na marginesie. Czy byl Pan w wojsku?
    Tak
    > Co sadzi Pan o patriotyzmie?
    Przeżytek. Państwa narodowe to efemeryda powstała w okolicach XVII wieku
    i jak na razie własnie chylą się ku upadkowi.

    > Prawo do wlasnosci jest wazne, ale nie najwazniejsze. Nasza 1000 letnia historia
    pokazuje to
    > jednoznacznie. Np.: prawo do istnienia Narodu. W systuacji wojny, Panstwo korzysta
    z zasobow
    > swoich obywateli dla dobra wspolnego.

    No tak. Proszę się spotkać z B. Tejkowskim - z nim może Pan pogadać o
    Narodzie POlskim. W końcu to jedyny Prawdziwy Polak.

    > A jednak jestes Pan ignorantem.
    Pewnie. Bo zauważam, że nie ma chętnyuch do pracy.

    > 4)"Ty jesteś frajerem bez pracy"
    Prawda w oczy kole?

    > 5)"Ogólna sytuacja jest taka - jak ktoś chce pracę, to ją ma. Tylko jak się
    > pojawia praca, to zaraz jest hasło 'za xxx zł to ja mam w d... tyrać'.
    > Nie, to nie - lepiej ssać kasę od pracujących (płacących podatki),
    > prawda?"
    > Obrazajace, nieuprawnione uogolnienie.

    Prawda w oczy kole.

    > 6)"Niestety, musiałbym tak zgłupieć, że znalazłbym sie na Twoim poziomie."
    j.w.

    > 7)"No ja też nie chciałbym miec tak nasrane w głowie, jak Ty. Tu się
    > zgadzamy."

    Wyrwane z kontekstu, klasyczna manipulacja.

    > 8)"A co, uważasz, że mój tekst był skierowany dop Ciebie? Uderz w stół, a
    > nożyce się odezwą? Jeżeli tak, to współczuję poziomu poniżej idioty."

    j.w.

    > 10)"Śmieci nie zwykłem pozywać. Przechodzę nad nimi. Albo wrzucam do kosza."
    > Tak okresla Pan czlowieka.
    > Opinia liberalow: "Istnieja ludzie smieci, ktorych trzeba zlikwidowac"

    Wyrwanie z kontekstu, dołożenie własnego komentarza nie wynikającego z
    treści.

    > Chyba 10 obelg wystarczy, nieprawdaz.
    Mowa o 10 manipulacjach? Tak, wystarczy - udowodnił Pan, że jest
    demagogiem.

    > Twoje stwierdzenie o tym ze organizacje zwiazkowe to organizacje przestepcze to
    oczywiscie
    > "nic takiego".

    O, kolejny populizm. Proszę o zapoznanie się z kodeksem karnym. Na
    własny koszt, jeśli łaska.
    --