PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-20 12:59:02
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    wm wrote:

    > przestrzega,

    > przestrzegac?

    > Powinieneś go CAŁKOWICIE przestrzegać, aby szukający pracy mogli sprawdzić
    > wiarygodność oferującego pracę. Sadzę także, że NIE POWINNY być zamieszczane
    > oferty puszczone z darmowych skrzynek.
    >
    > Inną sprawą jest zamieszczanianie ofert firm pośrednictwa pracy np. Bigram
    > czy HRK. Ponieważ powszechne jest , że te firmy zamieszczaja lipne
    > ogłoszenia w celu napełnienia sobie bazy CV, oferty od nich powinny zawierać
    > oprócz ich nazwy i adresu, także nazwę i adres firmy dla której faktycznie
> [...]

    Wiesz, to takie całkiem proste nie jest. Co do sensu, to z tego co wiem
    firmy czasem wolą zachować anonimowość, żeby nie wywoływać zamieszania u
    siebie - dajmy na to w firmie jest 5 handlowców i nagle ta firma chce
    zatrudnić 3 handlowców dająć ogłoszenie. Tamtych 5-ciu wie, że firma nie
    stoi tak dobrze, żeby do-zatrudnić jeszcze trzech, więc wnioskują, że
    będą zwolnienia. Inna sprawa to to, że konkurencja też czyta ogłoszenia.

    Nie to, żebym Ci chciał wmówić, że wysyłanie aplikacji w jakieś ciemno
    jest przyjemne, mnie to na przykład też denerwuje. Nota bene - IMO
    zachodzi różnica pomiędzy wysyłaniem swoich dokumentów do pośrednika,
    który "maskuje" potencjalnego pracodawcę, a wysyłaniem dokumentów na
    nieznane konta typu ziutek129<at>darmowy-serwer.pl, gdzie jeszcze
    dodatku nie ma nazwy i adresu firmy. W pierwszym przypadku - ktoś za te
    dane odpowiada. W tm drugim przypadku - nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz