PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-20 13:07:00
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    wm wrote:

    > Jeżeli jesteś osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej nie
    > możesz nikogo zatrudnić nawet na umowę o dzieło. Jedyna możliwość to na
    > czarno, ale ja tego nie popieram i zapewne większość osób czytających p.p.o

    Aha. WM, To okupant naszej Repbliki Bananowej co chwila określa co raz
    to kolejne rzeczy, że są warunkowo legalne, a jak nie - to jesteś
    brzydal i "na czarno". I skala tego i trynd są już takie, że coraz mniej
    osób stać na _uczciwą_ zasadniczość w tej materii. Mam wrażenie, że Ci
    jeszcze ani gestapo skarbowe, ani tzw. "Zakład" tzw. "Ubezpieczeń" tzw.
    "Społecznych" nie dobrał się nigdy do pupy ani nie zrobił Cię na szaro.
    I wcale Ci tego nie życzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz