PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-20 14:03:57
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, to takie całkiem proste nie jest. Co do sensu, to z tego co wiem
    > firmy czasem wolą zachować anonimowość, żeby nie wywoływać zamieszania u
    > siebie - dajmy na to w firmie jest 5 handlowców i nagle ta firma chce
    > zatrudnić 3 handlowców dająć ogłoszenie. Tamtych 5-ciu wie, że firma nie
    > stoi tak dobrze, żeby do-zatrudnić jeszcze trzech, więc wnioskują, że
    > będą zwolnienia. Inna sprawa to to, że konkurencja też czyta ogłoszenia.

    Ja kiedyś kilkakrotnie wysłałem do firmy HH swoją ofertę na zamieszczone
    ogłoszenie w którym nie podali nazwy firmy dla której poszukiwali pracownika
    i pomimo że spełniałem wymagania w 100% nie zostałem zaproszony na rozmowę.
    Stąd wnioskuję, że takie ogłoszenia to lipa, ale inni moga mieć inne
    doświadczenia i zdanie na ten temat. Ja w każdym razie sie nie upieram przy
    tym.

    Pozdrawiam
    wm