PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską... czy już nie zrobię kariery? › Re: Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską... czy już nie zrobię kariery?
  • From: marcin 'zwiewela' gorecki <m...@c...me.veb.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie dostałem się na AGH, ani na Politechnikę Śląską... czy już
    nie zrobię kariery?
    Date: Sat, 24 Sep 2005 23:30:31 +0200

    >Nie to znaczy, ze nie wymiatasz z matmy :P Nie wiem, czemu ale wiekszosc
    >polskich dobrych uczelni wymaga matmy i matmy i jeszcze matmy. A jesli ten
    >czlowiek ktory zamierza studiowac informatyke chcialby w przyszlosci byc
    >administratorem to ta matma jest mu az tak potrzebna ?

    jak ktos chce zostac adminstratorem to po co mu studia? podobnie jesli
    ktos chce byc koderem php. w tych przypadkach wystarczy technikum czy
    liceum o profilu informatycznym i kilka wizyt w helion.pl. informatyka
    na studiach jest duzo szerzej traktowana, jak ktos nie jest w stanie
    opanowac matematyki na poziomie maturalnym, to naprawde szkoda jego
    czasu na meczenie sie na studiach.

    pozdrawiam
    marcin 'zwiewela' gorecki