PracaGrupypl.praca.dyskusjeMyślę o własnym biznesie.. › Re: Myślę o własnym biznesie..
  • Data: 2003-05-11 21:09:38
    Temat: Re: Myślę o własnym biznesie..
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Spiderman" napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie troche podejrzany ten fundusz, za piekne zeby bylo
    prawdziwe.

    Dlaczego?
    Jeżeli uważasz, że adres internetowy jest mało wiarygodny (bo jest),
    to informuje że mają również inny - funduszmikro.com.pl

    Pozatym działają dość długo,
    od dawna byli rekomendowani w prasie.

    Są wymieniani przez różne wiarygodne żródła jako miejsce gdzie można
    dostać pożyczke na działalność gospodarczą np:

    Ministerstwo Pracy - strona 1 praca
    http://www.1praca.gov.pl/firma.php?id_doc=437&Koment
    arzId=698&PHPSESSID=0d9b
    7df9453fd74f3c9f4019532247db