PracaGrupypl.praca.dyskusjeMusi byc jakis sposob. › Re: Musi byc jakis sposob.
    From: "Anyia" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Musi byc jakis sposob.
    Date: Tue, 11 Jun 2002 19:21:51 +0200

    Użytkownik Henryk Brys <h...@d...ids.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@d...ids.pl...

    > Jak to 'najprosciej' zrobic? Jak zalatwic relokacje? Nie mam
    przyslowiowego
    > 'wujka w Ameryce' i nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac. Owszem,
    > przegladam roznego rodzaju miedzynarodowe serwisy ofert pracy i
    > za kazdym razem znajduje conajmniej kilka ofert, w ktorych wymagania
    > jesli chodzi o umiejetnosci i doswiadczenie spelniam w zupelnosci.
    > Mam dosc otrzymywania listow od agencji, mowiacych, ze tak - ze owszem,
    > ale niestety nie jestem mieszkancem EU, sam nie zalatwilem sobie
    > wizy, w zwiazku z czym nie mam co nawet probowac starac sie o prace
> [...]

    Nie pisz do serwisow ofert pracy, tylko znajdz kilka (set? ;-) ) firm, i z
    nimi bezposrednio negocjuj. Wyslij im swoja oferte (taka zeby ich powalila
    na kolana ;-) ), nawet jak nie szukaja, to moze sie zainteresują. Jak Ci
    zapewnia zatrudnienie, to i wize jakos dostaniesz :-).

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia