PracaGrupypl.praca.dyskusjeMalowanie porcelany-pytanie › Re: Malowanie porcelany-pytanie
  • Data: 2005-01-13 20:22:10
    Temat: Re: Malowanie porcelany-pytanie
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " chryzokola" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cs6ju9$p4a$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo jeszcze nie mam rozwiniętego działu "Sklep". JAk umieszczę tam rzeczy,
    > które mam do sprzedania, to ceny też będą. Myślisz że cennik wogóle dać
    > niezależnie od tego czy mam coś do sprzedania czy nie?

    Siec to wspaniala rzecz, ale w tej branzy ja bym zrobila to metoda
    tradycyjna (nie zaniedbujac strony). W Twoim miescie lub najblizszym
    dostatecznie duzym jest na pewno sporo sklepow z pamiatkami, prezentami i
    innymi rzeczami sluzacymi do uprzyjemnienia sobie zycia i otoczenia. Wybierz
    sie do nich jak normalny przedstawiciel handlowy z probkami i oferta.

    I.