PracaGrupypl.praca.dyskusjeMalowanie porcelany-pytanie › Re: Malowanie porcelany-pytanie
  • Data: 2005-01-13 22:29:40
    Temat: Re: Malowanie porcelany-pytanie
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak znaleźć klientów, odbiorców i czy warto.
    Wyroby masz piękne. Ale nie piszesz jakie już były próby sprzedaży,
    jakie są ceny w odniesieniu do podobnych wyrobów na rynku itd. Czasem
    coś jest robione za pomocą tanich "wyrobników" lub sprowadza się
    tanią "chińszczyznę" i wtedy nie masz szans na rozwinięcie sprzedaży
    na dużą skalę. Mój znajomy stolarz bankrutuje, ponieważ nie może
    konkurować cenowo z podobnymi wyrobami sprzedawanymi przez markety
    budowlane, a po kredytowanej inwestycji i rozprowadzeniu towaru po
    sklepach, nie jest w stanie odzyskać pieniędzy u ponad 50% handlowców.
    Miał dostać zapłatę po sprzedaży...
    Musisz zrobić rozpoznanie rynku - zabrać wzory, folder (wystarczy
    zdjęcia jakie są na www wydrukować na papierze kredowym i wsadzić w
    okładkę) i ... w drogę: sklepy, hurtownie. Po objechaniu kilku
    większych (dla ułatwienia) miast dowiesz się wszystkiego i
    zdecydujesz. Musisz to być Ty lub zaufana osoba - nie ma innej drogi
    (chyba, że profesjonalne badanie rynku, ale przypuszczalnie nie w tym
    przypadku). A jak nie? Budka na dobrym targu lub stoisko np. w
    Sukiennicach.