PracaGrupypl.praca.dyskusjeMalowanie porcelany-pytanie › Re: Malowanie porcelany-pytanie
  • Data: 2005-01-13 21:07:26
    Temat: Re: Malowanie porcelany-pytanie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 21:43:29 +0100, Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    napisał:

    > Normalnie takie porady kosztuja ale niech bedzie ze mam dobry dzien -

    :))) to ja tez sie jeszcze dolacze.

    To ja jeszcze dodam, ze najwiecej uroku maja sklepiki, do ktorych mozna
    wejsc i poobserwowac, jak artysta robi jakies wyroby, ktore sa sprzedawane
    w tym sklepiku.Fascynowalo to mnie we Wloszech - i nie tylko mnie.
    Przy przeniesieniu samego malowania do ladnego warsztatu/sklepiku przy
    jakims ruchliwym deptaku (z techniki wywnioskowalem, ze po przeschnieciu
    wyroby mozna przeniesc bez uszczerbku dal farby do pomieszczen gdzie jest
    piec do wypalania) moze sie zrobic ciekawostka turystyczna i sami
    ogladacze moga podpowiadac pomysly i naturalnie zamawiac, albo kupowac
    sposrod juz stojacych gotowych wyrobow. sadze, ze zwlasza wsrod turystow
    niemieckich mialoby to wziecie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##