PracaGrupypl.praca.dyskusjeMODEL NA ZYCIE W USA____ucza tego w szkolach JESTEM w 100% za_____ a WY? › Re: MODEL NA ZYCIE W USA____ucza tego w szkolach JESTEM w 100% za_____ a WY?
  • Data: 2003-08-25 06:58:16
    Temat: Re: MODEL NA ZYCIE W USA____ucza tego w szkolach JESTEM w 100% za_____ a WY?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller wrote:
    > No, ja tak zrozumialam z postu kolegi (tego, co zaczal watek): ze
    > starczy tylko se zalozyc firme, zalozyc nozke na nozke, a potem tylko
    > kase liczyc, i juz, na Kanary czy inne Hawaje i zyc nie umierac ;)

    No jak?
    Przeciez jest - najpierw konczysz w miatre dobra szkole. Zeby do tego doszlo
    musisz wczesnije niezle sie napocic, zeby sie nan dostac + miec kase od
    rodzicow na te uczelenie (albo musisz ja zarabiac w trakcie studiow). To juz
    jest geste sito.
    Potem po dobrej uczelni zazwyczaj masz dobra prace. No ale zadnych
    ekstrawagancji - zbierasz na wlasny biznes.
    Dopiero potem go otwierasz i zyjesz. Jak zatem widzisz nie jest to takie
    proste.