PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Re: Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-13 20:36:11
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku firmy świadomość tego, jak ten wizerunek jest
    > ważny, jest większa, można by więc spodziewać się lepszych
    > obyczajów

    No tak - chyba rozumiem. Kandydat nie ma tej świadomości, że aby
    dostać pracę, to należy przyjść na rozmowę. W dodatku jeżeli
    tydzień albo dwa wcześniej przysłał CV. Dbając o wizerunek firmy
    będę musiał w takim razie wysyłać rekrutatorów do domu kandydata.
    Chociaż obawiam się, że wtedy zacznie się problem z zastaniem go
    w domu, po telefonicznym potwierdzeniu spotkania.

    Mniejsza z tym, że traci się połowę czasu przeznaczonego na
    rekrutację z powodu nie przychodzenia kandydatów - to są koszty
    rekrutacji i tyle. Firma przeboleje, pracownik kawę może
    spokojnie wypić. Jakoś tylko nie mogę zrozumieć - w jakim celu
    wysyła się CV? Przecież mogą zaprosić i ... co wtedy?

    J.K.
    --
    http://rsnb.republika.pl