PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 07:29:30
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Podpowiadam daty - dla technika rok ukonczenia tevhnikum tak od 1975-198=
    > 1
    > Poniewaz w tm czasie nie bylo kierunkow informatycznych, to raczej cos z=
    > =
    >
    > technikum lacznosci.
    A może ja dołożę swoje technikum energetyczne w stolicy Pyrlandii w 1977?

    Potem praca w firmie panstwowej (z bankow tylko ban=
    > k =
    >
    > PKO wchdzi w gre) a w latach 90-ych drugie technikum wieczorowo?
    > Chyba, ze chcesz skonczyc w polowie lat 70-ych zawodowke i po niej =
    >
    > podwyzszyc sie na technikum.
    > Jesli studia - to ukonczenie tak pomiedzy 1983-1988.. Rowniez kilka lat =
    > =
    >
    > przedsiebiorstwa panstwowego, bo prywatne ruszyly mocniej dopiero w 89-y=
    > m.

    Dołożę do puli moją elektryczną zasadniczą zawodową - też w stolicy
    Pyrlandii :)

    W tych czasach studia nie były modne tak jak teraz, a na informatykę
    było stać tylko duże firmy.

    Poza tym po 1977 polska informatyka długo jeszcze opierała na pasjonatach,
    do których również należę.

    Marek