PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-11 15:47:02
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: KrZyHo <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Immona napisał:

    > Bezrobocie moze byc przyczyna koniecznosci wlozenia wiekszego wysilku w
    > poszukiwania, ale nie przyczyna niemoznosci znalezienia pracy. Przyczyna
    > niemoznosci znalezienia pracy jest zwykle brak zapotrzebowania rynku na
    > okreslone kwalifikacje, a te sa zalezne od czlowieka.
    >
    > I jeszcze: 20%owe bezrobocie to bzdura, bo rozmiary pracy na czarno samo
    > panstwo szacuje na 1/3 oficjalnych bezrobotnych, a ja - bynajmniej nie
    > tkwiac w rejonach opanowanych przez szara strefe - i tak widze tyle
    > uciekania przed ZUSem, ze nie jestem pewna, czy to oszacowanie nie powinno
> [...]

    Nie wiem czy zauwazylas ale nie wszyscy mieszkaja w duzych miastach. Ja
    obecnie szukam roboty w mniejszym i duzym , a w zadnym nei znalazlem:<,
    Technik informatyk, mgr historii, podyplomowe informatyczne (w trakcie)
    i co ty na to?. Dodam ze to nei tylko papierki, ale i rozne
    umiejetnosci, od robienia stron ( HTML - podstawa:>, FLASH,programy
    graficzne, itp itd. rozwiazywanie problemow.
    Masz na to rade??