PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym › Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    From: Daniel Stankiewicz <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Date: Wed, 13 Apr 2005 20:54:15 +0200

    Cześć!

    To ja, Daniel Stankiewicz, sprawca (nieświadomy) całego tego
    zamieszania. Przyznaję, że rekrutację prowadziłem pierwszy raz w życiu i
    nie ustrzegłem się pewnych "szkolnych" błędów. Nie jestem pracownikiem
    Działu Personalnego, a rekrutacja dokonywana była przeze mnie w drodze
    wyjątku.

    Przyznaję, że nawet nie pomyślałem o tym, żeby poprosić o założenie
    konta specjalnie do celów rekrutacji w domenie comarch.pl. Następnym
    razem rekrutację przeprowadziłbym zupełnie inaczej, ale mam wielką
    nadzieję, że nie będzie owego następnego razu.

    Pomyślałem, że wykorzystanie mojego służbowego maila będzie bardzo
    kiepskim pomysłem, ponieważ nie chciałem dostawać później ton spamu.
    Dziękuję tym, którzy wykazali się wyrozumiałością, bo w końcu każdy z
    nas robi różne rzeczy po raz pierwszy i każdy z nas popełnia błędy.

    Daniel Stankiewicz
    daniel dot stankiewicz at comarch dot pl