PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec pracy, poczatek studiow a zasilek dla bezrobotnych › Re: Koniec pracy, poczatek studiow a zasilek dla bezrobotnych
  • Data: 2003-09-12 13:53:54
    Temat: Re: Koniec pracy, poczatek studiow a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "przemo77" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bożena" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bjsgcp$mc8$1@inews.gazeta.pl...

    > Przy następnej wizycie po rejestracji (jak odbierasz decyzję o przyznaniu
    > zasiłku lub nie i statusie bezrobotnego) podpisujesz oswiadczenie
    > bezrobotnego w którym jest m.in. punkt 2 o treści-cytuję: "nie pobieram
    > nauki w szkole w systemie dziennym"

    Z wlasnej praktyki wiem ze jest to nie do sprawdzenia. Po prostu nie pisz
    nic o studiach, nie przyznawaj sie do studiow. A jak dostaniesz z bezrobocia
    skierowanie do pracy (chociaz watpie ale zdarza sie) to sie po prostu
    dogadasz i pracodawca ci wpisze na skierowaniu ze nie zgadza sie na
    zatrudnienie ciebie bo nie spelniasz jego wymogow. A z bezrobocia bedziesz
    dostawal kase w twoim przypadku, po 3 miesiacach i przez pol roku - ja
    mialem 450 zl miesiecznie. Zawsze jest to ponad 2 500 PLN i gra jest warta
    zachodu.