PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 22:45:26
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eesfgu$kki$1@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    >>> Płacimy podatki.
    >> Jak wszyscy.
    > Problem w tym, że nie wszyscy.
    Zapewne. Nie spekulujmy jednak na temat niemierzalnej szarej strefy.
    Ocena niepewnych danych to zawsze spekulacja.

    > Problem w tym, że nawet nie większość.
    Dowód miarodajny jakiś?

    > CO jest fundowane tym bogatszym? Ale konkretnie proszę.
    > Wiesz, po odliczeniu wszystkich, którzy utrzymują się z podatków i część
    > stamtąd otrzymanej forsy im się odbiera jako ich "podatki" - bo to
    > przelewanie z pustego... to tych, generujących faktyczne dochody,
    > pozostaje niewielu. A coraz liczniejsi chcą na nich żerować.
    Zostawmy bulwarową demagogię i lepperyzmy.
    Co to znaczy generujących faktyczne dochody?
    Czy twoje buty generują dochód? Może jak w nich pójdziesz do pracy.
    I tak samo budżetowa policja generuje dochód, bo jakby jej nie było to byś
    do tej pracy może żywy nie dortarł, nie mógłbyś zarobić i podatku zapłacić.
    Na tę policję między innymi. I na szkolenie jej funkcjonariuszy. A wtedy by
    jej nie było. Wtedy ty byś do pracy nie dotarł. A może i tej pracy w ogóle
    by nie było.
    Jak pisałem - typowy błąd skali.

    > w tiwi żąda, bym pracował ciężej i dłużej, bo jeszcze tamta pijana morda
    > nie ma na codzienny kieliszek chleba?
    Temu się akurat nie dziwię, a nawet się przyłączam.

    Jotte