PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 22:07:01
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrneh3d3r.k4e.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Nie, nie zazdroszczę nikomu.
    A wygląda inaczej.

    > Wkurza mnie natomiast twierdzenie, że sam
    > fakt, że zarabiam więcej niż średnia krajowa powoduje, że strasznie dużo
    > osób myśli, że muszę się z nimi moimi ciężko zarobionymi pieniędzmi
    > podzielić dzięki dobroci systemu redystrybucji dóbr, którą zapewnia Pi
    > RP.
    Teraz zarabiasz więcej (przynajmniej tak twierdzisz, zakładam ryzykownie, że
    to prawda).
    Co cię będzie wkurzać jak będziesz zarabiał mniej, albo wcale?
    Może to samo, co teraz takich właśnie wkurza?

    > Nie projektuj z łaski sowjej swojej postawy na mnie.
    Nawet i bez łaski nie projektuję. Zwyczajnie oceniam na podstawie
    wypowiedzi.

    > Podobnie mogę zostać trafiony przez meteoryt albo w połowie
    > przetunelować przez chodnik.
    Na pewno podobnie?

    > Przeciwko takim rzeczom mogę się komercyjnie ubezpieczyć, ale 3.14 RP
    > uszczęśliwia mnie jakimśZUSem, który w razie czego zrobi wszystko, abym
    > pieniędzy nie dostał.
    Tu zgoda - moja opinia o ZUSie jest identyczna, o ile nie bardziej
    radykalna.
    Niemniej - korzystałeś z podatków podatników przez kupę lat i co wziąłeś to
    twoje. Więc nie przesadzaj.

    > Jakie idiotyzmy? Ja nie każę płacić bezrobotnemu podatku.
    > Masz jakieś typowo socjalistyczne myślenie
    Nie sądzę, ale zawsze to byłoby lepsze niż liberalne.

    > Ja bym chciał tylko, aby wszyscy płacili tyle samo proporcojnalnie
    Przecież tak jest.

    > przykład owe niesławne 3x15, skoro mniej się już nie da, a nie niektórzy
    > byli karani za to, że sa inteligentniejsi, mają więcej szczęścia albo
    > coś w ten deseń.
    Jak widzę z jakichś sobie wiadomych powodów uważasz się za
    inteligntniejszego i/lub bardziej fartownego od innych i nie chcesz być za
    to - jak to określasz - karany. Zróbmy więc na moment absurdalne założenie,
    że masz rację. Czy przyznasz zatem prawo tym, którzy są wg ciebie mniej
    Inteligentni i mniej fartowni do tego, aby oni także nie chcieli być za to
    karani?

    A obchodzili cię, jak chodziłeś do szkoły za kasę podatników?

    > Ależ obchodzę ich jako anonimowy cyc, którego się doi.
    Raz się doi, innym razem jest się dojonym. Takie życie.

    Jotte