PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 3 Feb 2007 13:42:51 +0100
    Subject: Re: Klęska polskich reform

    On 2007-02-03 10:57:50 +0100, Tomek <t...@v...pl> said:

    > wy sie tam w UK musicie pocieszać jakoś. Jakoś musicie se wytłumaczyć
    > dlaczego zostawiliście wszystko podwinieliście ogon i uciekliście.

    A bohaterstwem jest zostać i poświęcić życie budowie klerykolandii, zaś
    na starość obgryzać marmurowe parapety w ZUSie. Sorry. Jak chcesz być
    poświęcalskim bez sensu, to skocz z wieży kościelnej. Też mi
    "zostawiliście wszystko". Co za "wszystko"? Tysiące kościołów do
    utrzymania? Emerytów mundurowych do wykarmienia? Trzeba zarobić na
    dopłaty do rolników? Zostawiamy carską, porozbiorową mentalność
    urzędniczą, nieumyte tłumy w autobusach, kretyńskie "prawo", które jest
    zawsze przeciwko obywatelowi. Narodową głupotę, której na wołowej
    skórze nie zmieścisz. Zmarnowanie sobie życia tutaj to zbyt okrutna
    kara za przypadkowe miejsce urodzenia. Wpierw jesteśmy ludźmi, potem
    długo nic i dopiero Polakami.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.