PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki projekt na six sigma green belt? › Re: Jaki projekt na six sigma green belt?
    From: Damianos <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki projekt na six sigma green belt?
    Date: Thu, 24 Jun 2010 13:52:26 -0700 (PDT)

    On 24 Cze, 19:02, "Lukasz S." <g...@y...co.uk>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > Zdecydowalem sie zrobic certyfikat six sigma green belt. Szukalem w
    > internecie i nie znalazlem nigdzie informacji jakie warunki musi spelnic
    > projekt zeby byl odpowiedni na
    > 1. realizacje podczas zajec,
    > 2. zaliczenie kursu.
    > Moja sytuacja jest nieco skomplikowana, nie moge tego szkolenia laczyc z
    > moim miejscem pracy. Bede wdzieczny za kazda informacje.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Lukasz

    Jesteś zmuszony zrobić ten certyfikat czy tak dla siebie? Zakładam, że
    pracujesz w przemyśle samochodowym w amerykańskiej korporacji. Jeżeli
    nie możesz tego zrobić u siebie, to myślę, że będzie ciężko. Z tego co
    pamiętam to przejście szkolenia to nie to samo to zdobycie
    certyfikatu. Mimo wszystko certyfikacje najlepiej zrobić wewnątrz
    firmy pod okiem doświadczonego Black Belta.