PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki ZUS › Re: Jaki ZUS
  • Data: 2008-08-15 15:00:11
    Temat: Re: Jaki ZUS
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-08-15, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    [...]

    > Ale co kto lubi - ja, jak mam sobie spodnie podłożyć, to idę do krawca
    > - bo jemu zajmie to 5 minut, mi ze 2 godziny.
    >
    > Jak mam umyć auto - to wolę zapłacić 20PLN z raz na miesiąc, bo nie
    > kalkuluje mi się kupować carchera, ciągnąć wody, kupować gąbek,
    > ściągaczek i jeszcze biegać dookoła auta.
    >
    > Jak mam napisać makro w Excellu to też już mi się nie chce - kiedyś
    > zajomowało mi to kilka dni, co sprawny "programista" załatwiał w
    > godzinę.

    Ale tutaj nikt nie nakładał na Ciebie *obowiązku*.
    A w przypadku podatków to TY masz obowiązek.

    > No, w samochodzie jeszcze lubię sobie pogrzebać i świece czy olej to
    > sam wymieniam - ale to też nie zawsze (takie hobby jak mam wolny
    > czas).
    >
    > Zwyczajnie - przez czas poświęcony na robienie czegoś, w czym nie
    > jestem dobry i nie lubię, mogę zarobić więcej albo zająć się czymś, co
    > lubię.

    Zwyczajnie to księgowość programisty to średnio-przeciętnie 2-3h
    miesięcznie. I nie przesadzajmy z tym gąszczem przepisów.
    Można zawsze księgowej zlecić *przeszkolenie* w tym zakresie.
    Ja właśnie tak miałem i było całkiem w porządku. Robotę na biuro
    przerzuciłem dopiero jak zacząłem zatrudniać pracowników (bo w tym
    momencie to jednak papierkologii jest dużo więcej).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl