PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW › Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
  • Data: 2003-03-16 21:27:42
    Temat: Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek napisał:

    > Zalezy jakiej pracy szukasz - jezeli prostej typu: sprzatanie, opieka
    > nad dzieckiem to inicjatywa ma sens. Ale jesli jestes po studiach i szukasz
    > bardziej ambitnej to IMO oglaszanie sie w Wyborczej mija sie z celem.

    Tu jest pies pogrzebany - jakos nie usmiecha mi sie sprzatanie - umiem,
    ale powiedzmy sobie szczerze, ze nie jest to praca rozwojowa. Studiow
    nie skonczylem i trudno mi sie jest zakwalifikowac do jakiejs grupy mimo
    prawie 6 letniego stazu pracy, ale za glupka jakos nie moge zaczac sie
    uwazac. To sobie pomyslalem, ze zaszaleje i strzele sobie np. 10 linii
    tekstu (nie spotkalem sie z taka wielkoscia w GW), moze moglbym wtedy
    wiecej o sobie napisac a i ogloszenie bylo by widzialne. Problem sie
    pojawil, jak zobaczylem cennik obowiazujacy od 27.02 - totalna kleska, a
    w polaczeniu ze swiadomoscia, ze male (i wcisniete na n tej stronie z
    ogloszeniami) ogloszenia drobne maja znikoma czytalnosc - zaczalem miec
    duze watpliwosci. Stad moje pytanie.

    Flyer