PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW › Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
  • Data: 2003-03-17 11:32:54
    Temat: Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem: to nie ma sensu.... stracisz tylko kasę:(((
    Ja kiedyś znalazłam pracę w taki sposób, ale (tak jak w przypadku "alicia")
    to było pare lat temu. Teraz dawałam kilka razy i ..... zero odzewu, no
    oprócz zaproszeń na rozmowy dot.: pracy agenta ubezpieczeniowego albo
    akwizytora. W/g lepiej już za darmo dać internetowe ogłoszenie do gazety
    (http://www2.gazeta.pl/) jedyne co to musisz tam się zarejestrować.
    Przynajmniej kiedyś tak było.

    Złocistego napoju z okazji dzisiejszego święta
    --
    Kasik
    GG: 243137