PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak z zasilkiem z UP jesli....? › Re: Jak z zasilkiem z UP jesli....?
  • Data: 2004-01-17 11:49:35
    Temat: Re: Jak z zasilkiem z UP jesli....?
    Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bu9i5u$2t8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > odprawy, jesli zarejestrujesz sie w okresie, za ktory zostala ona
    wyplacona,

    art. 27 czego?
    Rejestracja i przyznanie zasiłku następują na podstawie Świadectw pracy na
    których mowy o odprawie nie ma.
    A wysokość zasiłku jest przyznawana według pełnych przepracowanych lat.
    Też dostałam odprawę, zarejestrowałam się i dostałam zasiłek adekwatny do
    przepracowanych lat.
    Nic mniej, nic więcej.