PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to z tymi e-mialami? › Re: Jak to z tymi e-mialami?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to z tymi e-mialami?
    Date: 05 Apr 2003 23:14:19 -0800

    "Przemek" <h...@g...pl> writes:

    > 2. Wedlug mnie e-mial latiwej usunac niz tradycyjny list. Mam wiec czasem
    > obawy, ze nikt tego nie czyta tylko zaznacza 50 takich emaili i [Delete].
    > Jak sadzicie?

    jak ktos chce wywalic cos, to zadna roznica email czy papier. co to
    tak trudno zmiac w kule i do kosza?

    > 3. W jakim formacie powinien byc przeslany list? Chodzi mi o to czy w
    > Wordzie, czy w np. PDF? Osobiscie wole w tym drugim formacie bo podczas
    > konwertowania z Worda znikaja wszelkie tabelki, ktore uzywam w CV dzieki
    > czemu o wiele lepiej to wyglada. A moze JPEG?

    boze jedyny tabelki w CV... przerost formy nad trescia. po co ci tam
    czlowieku tabelki????
    to juz nie umiesz normalnie sformatowac tekstu, uzywajac takich rzeczy
    jak wytluszczenie, paragraf, kurysywa, podkreslenie etc??

    przez moje rece przeszlo juz calkiem duzo cudzych CV i musze przyznac
    ze te przysylane mailem byly w formacie txt i czasem w wordzie, ale z
    tym ostatnim to jesli akurat wystepowala niekompatybilnosc wersji
    (czasem sie zdarzalo, ze nie chcial sie dokument otworzyc) - mail byl
    kasowany, bo nikt sobie z HR nie zawracal d. z przeproszeniem o
    odpisywanie, proszenie o inny format etc.

    na kursach odnosnie szukania pracy tez nam wbijano do lba: slij zawsze
    txt, jesli to mail.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net