PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozwiazac umowe o prace › Re: Jak rozwiazac umowe o prace
  • Data: 2004-05-23 11:06:57
    Temat: Re: Jak rozwiazac umowe o prace
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak rozwiazac umowe o prace zawarta na czas okreslony (powyzej 6 m-cy)
    jednak w
    > ktorej nie przewidziano okresu wypowiedzenia umowy?

    nie wiem czy cos sie zmienilo ale w umowie powyzej 6 miesiecy nawet jesli
    nie jest zapisane przypada 2 tygodniowy okres wypowiedzenia - chyba trzeba
    by to bylo sprawdzic - ostatnio Kodeks Pracy zmieniaja co kilka miesiecy
    zawsze mozesz rozwiazac umowez jesli pracodawca narusza swoej obwowiazki
    wobec Ciebie, np nie placi w terminie