PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę REPA ????????? › Re: Jak dostać pracę REPA ?????????
  • Data: 2003-12-08 13:14:55
    Temat: Re: Jak dostać pracę REPA ?????????
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widze, że nie wypowiadał się tu nikt z marketingu ;-).
    Sposobów jest tylu ilu lekarzy i repów.
    I wierzcie mało kto jest tak zdesperowany aby wręczać łapówkę.
    Są inne sposoby, jak np wspomniane wcześniej punkty.
    Problem w tym że mają je wszyscy, w tej lub innej postaci.
    Więc dużo zależy jakie "narzędzi" da Ci firma.

    Osobiście przy pierwszej wizycie postawił bym na syndrom mentora.
    Grzecznie się umawiasz, mówisz o tym że jesteś z firmy xxxx i chcesz się
    dowiedzieć czego pan doktor używa, udając lekko zagubioną owieczkę, ale z
    profesjonalnym zacięciem ;-). Słuchasz i w końcu pytasz, a czego pan doktor
    chcaiłby sprobować z naszej oferty. Niech to on da ci punkt zaczepienia !
    Jesli wyprobuje, albo nawet nie tworzy się poczucie zobowiązania. i to je
    należy eksploatować.

    A po pierwsze i najważniejsze musi on zakojarzyć Ciebie jako osobę !!!
    Po drugie każdy z nas sprzedaje w inny sposób - nie znajdziesz swojego - nie
    sprawdzisz się w tej pracy.

    Pozdrawiam

    Mariusz

    Użytkownik "angelinka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bqt92j$cen$1@inews.gazeta.pl...
    "
    > oraz "prosze nas przekonać, dlaczego to właśnie panią mielbiśmy wybrać?"
    Może

    http://www.gazeta.pl/usenet/