PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę REPA ????????? › Re: Jak dostać pracę REPA ?????????
  • Data: 2003-12-08 06:57:44
    Temat: Re: Jak dostać pracę REPA ?????????
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brrrrr, a ja naiwny my?lałem, że lekarz zawsze stara się wybrać optymalne w
    > danym przypadku lekarstwo. Nasza fenomenalna rzeczywisto?ć zaskakuje mnie na
    > każdym kroku :(

    Wcale nie. Wez np. taki przecibwolowy w ktorym substancja czynna to
    diklofenak.

    Mozesz dostac to zarowno jako DicloDuo, albo Voltaren Acti. Jesli lekarz
    jest w kieszeni u producenta Voltarena to co dostaniesz ? I na dodatek
    dostaniesz tez masc do pary pod nazwa Voltaren Zel, ktora i tak ci nie
    jest potrzebna ;)