PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacząć?
  • Data: 2004-04-18 16:31:44
    Temat: Re: Informatyk - jak zacząć?
    Od: "Krzysztof Jarocki" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:c5u5k2$n04$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No i pomysl o uzupelniajacych studiach na prawdziwej uczelni.
    >
    > szomiz

    Ciagle sie zastanwiam, jak to jest z tymi "prawdziwymi" informatykami.
    Koncza studia i po tych studiach sa juz takimi "prawdziwkami" ze az
    strach.

    Nie wiem na ile prawdziwym jestem informatykiem.
    Mam 15 lat notorycznej praktyki, z czego jakies 10 lat
    to pecety. Od 8 lat aktywnie zajmuje sie wspomaganiem
    informatyzacji biznesu, a od 6 lat jestem zapalonym milosnikiem
    baz danych.
    Przez 4 ostatnie lata przeszedlem droge "od czeladnika do mistrza"
    wykonujac trzy powazne projekty i zjadajac na nich zeby w jednej
    specjalistycznej dziedzinie.

    Z wyksztalcenia jestem geodeta, a moja przygoda rozpoczela sie
    jakies 28 lat temu od drewnianych liczydel.

    Jak na to patrzec z punktu widzenia prwadziwosci ?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek