PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - jak zacząć? › Re: Informatyk - jak zacz?ć?
  • Data: 2004-04-19 07:33:17
    Temat: Re: Informatyk - jak zacz?ć?
    Od: "TomaszP" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Ja konkretnie do Fabio, możesz napisać jak zaczeła się Twoja przygoda z
    informatyką , wyżej z Twojego posta wniskuje ze wsszystkiego nauczyłes się
    sam i że nie kończyłeś rzadnych studiów informatycznych.Napisz od czego
    zaczynałeś , co robic żeby nauczyc sie wszystkiego na przyzwoitym poziomie.
    Ze swojej strony dodam ze za chwilę będe inż. budownictwa ale tutaj pracy
    nie ma , natomiast dla informatyków jest dużo więcej .Mysle nawet o
    kolejnych studiach informatycznych, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
    Może inni ludzie tez cos mi podpowiedzą .
    Pozdrawiam
    Tomasz P